|
Post by Stainawarjar on Aug 29, 2008 16:24:02 GMT 1
La oss lage en tråd med tirsdagslagene i tirsdagslagunderforumet Good Guys: Illuminati 382 poeng Noe sånt som: Dr Strange 149 Professor X 131 Mr. Fantastic 100 Bad Guy: Wrecking Crew 334 poeng Ikke helt oppdatert på akkurat hva, men dette laget skal være Wrecker, Piledriver Bulldozer og Thunderball uansett da
|
|
|
Post by Isran on Aug 29, 2008 20:04:58 GMT 1
Skal vi se har ikke poengsummene akkurat nå men:
Good Booster Gold & venner (Serien som går nå) Inhumans (359 p) Silver Surfer (308 p)
Bad Leauge og Asssasins
Har ideer til et bad lag eller to til får se hvem som dukker opp etterhvert...
|
|
|
Post by bjorn on Aug 31, 2008 20:41:00 GMT 1
Fantastiske Fire har nå alle sine medlemmer med 454 poeng!!
Suicide Squad har nå 373 poeng!!!!!!!
Mulig lineup: Amanda Waller Count Vertigo Bronze Tiger Captain Boomerang Deadshot Vixen
|
|
|
Post by kirrern on Sept 3, 2008 1:07:50 GMT 1
Mine lag er for tiden: Slemminger - OMAC1 OMAC - experienced 1 OMAC - veteran 1 OMAC 5674 - LE Ingen feats. Sum poeng: 316 (+51 som ikke er brukt). Snart en ny rookie OMAC. Snillinger - Birds of Prey 1 Oracle (Batman Alpha) 1 Black Canary (Justice League) 1 Manhunter - veteran (Collatteral Damage) 1 Batgirl - (Crisis) 1 Gypsy - (Justice League) 1 Blackhawks - experienced (Origins), aka Lady Blackhawk Feats: ICWO på alle untatt Oracle; Lucky Break på Blackhawks. Sum poeng: 351 (+3 som ikke er brukt) KIRR
|
|
|
Post by marauder on Sept 3, 2008 22:20:42 GMT 1
Good guys Invaders / All Winners Squad p.t. 329 (her har det blitt 26 poeng siden sist jeg spilte dem, så blir litt tweeking)
Namor Cap. America Toro Bucky
Bad Guys Inner Circle of the Hellfire Club p.t. 321
White King - Magneto White Queen - Storm White Warrior - Viper Tessa/Sage
|
|
|
Post by doktordiesel on Sept 8, 2008 19:52:53 GMT 1
Good guys: S.H.I.E.L.D, 402 poeng
Iron Man Nick Fury Elektra -> Ambush Winter Soldier -> Trick Shot, Lucky Break
Felles feats: Warbound
Restsum: 2 poeng
Bad Guys: Sinestro Corps, 464 poeng Sinestro (duh!) -> Brilliant Tactician Arkillo -> And Stay Down! + Construct Lyssa Drak -> Brilliant Tactician Thunderer of Quard -> Opportunist
Ræstsum: 0, niks, zip og nada
|
|
|
Post by kast1d00 on Sept 29, 2008 14:02:40 GMT 1
Mine lag, tatt rett fra en dårlig hukommelse:
De snille X-men (ca UXM#149):
Storm med Coordination Wolverine med Autoregeneration Nightcrawler Shadowcat Colossus med Unstoppable +Warbound og ICWO på alle blir litt under 400 pts
Den slemme Apocalypse (foreløpig uten Horsemen):
Apocalypse med Fortitude, Stunning blow og Autoregen
blir ca 300, men har nå snart nok ledige poeng til en flunkende ny hestemann!
|
|
|
Post by twiceborn on Jan 2, 2009 1:03:53 GMT 1
Får komme tilbake til poeng senere når jeg finner arket mitt.
Good Guys:
Legion of Superheroes! En stadig skiftende roster, men ganske konsekvent ledet av Chairman Cosmic Boy. Sist sett i offentlighet sammen med: Lightning Lad Saturn Girl Colossal Boy Dawnstar og pikenes Jens, Bouncing Boy!
Bad Guys: De lumske Skrullene, ledet av gode gamle Skrull Emperor (Dorrek), ledsaget av en skiftende masse undersåtter, hvorav Warskrull og Super-Skrull har vært blant de vanligste å se. Den beryktede Skrull General som skjøt og beseiret selveste Keiserinne Veranke (Spider-Woman) under Skrull-invasjonen er fremdeles Hans Keiserlige Majestets personlige adjutant og bodyguard (også kalt Taxi).
|
|
|
Post by the crimson comedian on Feb 13, 2009 12:08:43 GMT 1
skal lag nytt goodguys lag. Wizard shazam og rookie shazam fra origin. Mathias.
|
|