|
Post by Skeets on Aug 29, 2008 20:39:52 GMT 1
Velkommen til det nye forumet for HeroClix i Trondheim og kanskje også flere steder i landet.
Her blir det forhåpetligvis mange medlemmer og poster etterhvert.
Om noen har peiling på hvordan man legger inn avatarer osv må de gjerne si fra slik at forumet vårt får litt mer karakter.
Evt logoer forslag osv eller annet kan jo sikkert PMs eller e-postes til meg her eller på Yahoo sida. Nostromo \ Isran
|
|
|
Post by weaponalpha on Aug 29, 2008 23:23:26 GMT 1
Det er ganske enkelt å legge til sig, avatarer osv. Gå på "profile", deretter velg "Modify Profile" og skriv inn url til avatarbilde. Rune
|
|
|
Post by caborthewanderer on Sept 2, 2008 12:41:03 GMT 1
Bø
|
|
|
Post by kirrern on Sept 3, 2008 0:49:17 GMT 1
Takker og bukker for informasjonen. Er såpass fersk på forum at jeg trenger en del basis informasjon. Da er det bare å se etter egnede bilder da... KIRR Det er ganske enkelt å legge til sig, avatarer osv. Gå på "profile", deretter velg "Modify Profile" og skriv inn url til avatarbilde. Rune
|
|
|
Post by twiceborn on Sept 3, 2008 20:14:16 GMT 1
Jeg tok meg den frihet å sende en invitasjonsmail til folk fra andre deler av landet som deltok på ARCON-turneringene vi hadde i sommer. Håper å få høre livstegn fra resten av landet.
|
|
|
Post by Skeets on Sept 4, 2008 17:12:09 GMT 1
Det var litt av meningen at det kanskje kom på folk fra andre deler av landet. Kanskje æ sender svenskene på Mineature Trading en mail eller to om det også...
|
|
|
Post by kirrern on Sept 5, 2008 23:06:53 GMT 1
Det synes jeg du skal gjøre. Det er jo tross alt vårt broderfolk vi snakker om. KIRR
|
|