|
Post by twiceborn on Nov 20, 2008 20:48:31 GMT 1
Sted: Avalon
Tid: 11.00. Presist oppmøte er bra. Presis betyr mer tid til spill, glad judge og (økt) sjanse på Fellowship. Det nest beste når du vet du blir sen, er å SMS/ringe Torgrim (tlf 97 15 38 44) og si fra, så vi lettere kan avgjøre om det er så mange flere som skal komme at vi venter med start. Slik slipper du en bye du ikke har lyst på.
Format: 300 poeng Micro-Floor. Restricted, du må ha med minst 1 (en) figur fra Arkham Asylum, uavhengig av kostnad. Dette er nok en gang pga den begrensede mengden AA-boostere i byen. Mange har nå minst et par boostere verdt med figurer fra settet, men de som ikke har fått tak i noen eller har veldig lyst til å spille med en figur de ikke har fått tak i ennå, anbefales å spørre andre spillere om å få låne av dem. Jeg kommer til å ta med det jeg har av AA (så langt en tredjedel av settet, 20 forskjellige figurer) for utlån. Jeg oppfordrer andre deltagere til å gjøre det samme. Hvis noen har lyst, kan de jo sette opp en liste over hvilke figurer de har og kan låne ut her i denne tråden eller på mail til lista.
Runder: 3+Finale.
Premie: Blir et av LE-feat-kortene fra Arkham Asylum til vinner og Fellowship. Det blir også rom for "ekstrapremier" underveis i form av "Bizarro World" BFC og kartet "The Asylum" til spillere som ikke har hatt mulighet til å få med seg disse som deltagerpremier på Sealed-turneringer så langt.
Sees på Avalon!
Torgrim
|
|
|
Post by Skeets on Nov 20, 2008 22:42:35 GMT 1
Jeg skal på jobb vis ikke hadde jeg kunnet tatt med alt av mine AA ting. Mangler bare noen SR og har en del i bytte. Var innom Kirr i dag og han håpet det skulle komme mer AA etterhvert men de kassene som var savnet er nå helt bort...
Kankje noen av de andre kasse kjøperne kan ta me AA...(Frode, Lars, Chriser)
|
|
|
Post by bjorn on Nov 21, 2008 10:35:39 GMT 1
Tar med det lille jeg har av AA på lørdag.
|
|
|
Post by Skeets on Nov 21, 2008 21:39:52 GMT 1
Jeg komme på noen runder allikevel. Tar med mine AA figurer...
|
|