|
Post by twiceborn on Dec 11, 2008 22:43:29 GMT 1
Jeg liker Earthdawn. Det siste året har jeg spilledet det for to mindre grupper litt sånn av og på. Det er fryktelig lenge siden jeg har fått spilt det som spiller.
Jeg vet at det er en del andre som spiller det her i byen. Gi lyd, del erfaringene deres med oss.
|
|
|
Post by Stainawarjar on Dec 12, 2008 13:07:04 GMT 1
Jeg spilte det, men det er noen år siden sist nå. Vet ikke hvor Troll trubaduren min er en gang.
|
|
|
Post by Skeets on Dec 14, 2008 22:17:31 GMT 1
Vel Vi (Stein, Meg, Thommy, Thomas) (Og flere som vi ikke vet hvor er nå...) spilte deg for noe år tilbake og jeg har en ide til flere "oppdrag" med nye karaktere da vel og merke men...
Er på planlegging / vil spille stadiet...
Nauru elf Cavalryman / Beastmaster Enron SilverClaw elf Archer
|
|
|
Post by ebcas on Jan 1, 2009 23:15:07 GMT 1
Jeg spiller i gruppene som har Torgrim som GM.
|
|
|
Post by kirrern on Jan 2, 2009 0:38:08 GMT 1
En stund både spilte jeg og spilledet EarthDawn. Men de jeg erindrer å spilte med er ikke lengre aktive spillere eller flyttet fra Trondheim (Jarl Ørger Eidsvåg, Henning Tveit og noen andre). Tror Tore Svanemsli var en av de også, og han har jo kommet tilbake til byen. Som spilleder spilte jeg med noen venner som var i Hexagon miljøet i bare et par års tid, men som nå er inaktive (de giftet seg og fikk hus og barn). Så ut over Tore kan jeg ikke komme på noen som er verdt å spørre.
|
|
|
Post by weaponalpha on Jan 3, 2009 16:48:10 GMT 1
Vi spiller for tiden ED i vår ukentlige 15 år eller + kampanje, og har gjort det i 7-8 måneder igjen nå.
Er egentlig litt "fed up" både med setting og system (har blitt litt for mye av det gode for meg), så forhåpentligvis blir det skifte til en av de andre systemene vi spiller nå på nyåret.
Rune
|
|
|
Post by twiceborn on Jan 3, 2009 23:46:03 GMT 1
Har hørt litt om hvordan ting foregår hos dere, Rune, så jeg tror jeg skjønner at det kan trengs litt avveksling. Kan bli litt mye når man har et spill så innarbeidet.
|
|
|
Post by Skeets on Jan 7, 2009 23:05:05 GMT 1
Vår gamle gruppe sine PC lå på circle 5-8 ca. Det ble vel 3-4 år eller så med intens spilling.
Som sagt så tenker vi å starte opp igjen med nye PCer imorra faktisk. (så smått..) Med gjesteopptreden av gamle karakterer for å mimre litt. Mulig Thomas vil GM de "gamle karaktere noen ganger. Om dere vil så er et bare å legge ut ED ting her. Når vi kommer igang igjen gjør sikkert vi det ihvertfall.
Vet ikke om andre har sett det men fant på nettet i går at noen som heter Age of Legend (Earthdawn) som skal være ED med DD 4.0 regler...
Isran
|
|
|
Post by twiceborn on Jan 10, 2010 22:34:08 GMT 1
Nå som Earthdawn 3rd edition har kommet i posten, begynner entusiasmen å ta seg opp her i huset. Har kjørt et par korte omganger med et par forskjellige grupper de siste årene, men nå klør det litt etter å gjøre noe større. For meg som aldri har kjøpt 2nd ed eller Classic edition, bare hatt 1st ed, er det faktisk en del forandringer til det bedre i nyeste utgave.
|
|