|
Post by twiceborn on Jan 1, 2009 17:32:08 GMT 1
Som i den andre pollen, vil vi høre hva slags turneringer dere vil ha. Du kan stemme på TRE forskjellige ting. Her gjelder det hvor store poengtotaler, og hva slags "kjøpeformat" du vil ha. Disse vil selvfølgelig kombineres med forskjellige byggeregler og spilleregler, som sett i den andre pollen.
Poengtotalene føler jeg er selvforklarende. Vil du utfordre deg selv med digre poengtotaler, eller teste ut den skarpsindige taktikken som går inn i å bygge med svært små totaler?
I "kjøpeformat" legger jeg "hva slags nivå av nyinvestering må til". Må du kjøpe boostere til turneringen (Sealed, Draft), må du ha nye figurer eller figurer fra et spesielt sett (Restricted, Floor), eller kan du bruke alt du noensinne har kjøpt før i verden (Unrestricted uten andre begrensninger). Noen liker Sealed veldig godt, av og til vil man spille uten å måtte bruke mer penger der og da, særlig på sett man kanskje har mye av fra før.
Stem og si din mening!
|
|
|
Post by goodmansbrother on Jan 2, 2009 19:20:47 GMT 1
Jeg synes at det er greit med variasjon i poengformatene; alt fra f.eks. 200 - 1200 poeng. Noen har kanskje lyst til å prøve ut eksampelvis Prime i et format der han ikke er eneste figur en gang?
(Ikke at jeg har ham, da...)
|
|
|
Post by Stainawarjar on Jan 3, 2009 13:21:02 GMT 1
Sier meg enig med Frode her. Og jeg HAR Prime (enn så lenge...)
|
|
|
Post by Skeets on Jan 6, 2009 21:53:05 GMT 1
Jupp alt fra 300-1200 med en 200 og over 1200 noen ganger med feks spesielle regler eller noe...Det kan det jo være på det andre også. Det gjelder bare å variere litt fra gang til gang.
200 p kjærestepar eller Secret Inv indeling slik som civil war i fjor. GLC V Sinestro Corp...JLA v Avenger.
Defenders v JSA, TT v X-men osv
|
|
|
Post by Stainawarjar on Jan 8, 2009 13:07:27 GMT 1
Jupp alt fra 300-1200 med en 200 og over 1200 noen ganger med feks spesielle regler eller noe...Det kan det jo være på det andre også. Det gjelder bare å variere litt fra gang til gang. 200 p kjærestepar eller Secret Inv indeling slik som civil war i fjor. GLC V Sinestro Corp...JLA v Avenger. Defenders v JSA, TT v X-men osv Kjærestepar-turneringen var morsom, jeg stemmer for en gjentagelse av den!
|
|
|
Post by kirrern on Jan 16, 2009 9:19:09 GMT 1
Jeg fikk ikke deltatt på kjæreste turneringen og er derfor innstilt på en gjentagelse av den, jeg også.
|
|