|
Post by doktordiesel on Jan 14, 2009 22:23:44 GMT 1
Avalon skal ha spesialåpent på lørdag for å sette inn det siste støtet for å kvitte seg med varelageret og i den forbindelse blir det retrosealed!
Formatet blir som følger: Ta med 150 poeng med unrestricted lag du bygger i forkant og fyll ut med 150 poeng fra boosteren(e) du kjøper på Avalon. Det er litt usikkert nøyaktig hva som er igjen men at det stort sett er tildels veldig gamle startere og boostere (f.eks. Indy) er sikkert, vi ser an total poengbuild etter tilgang og lyst på lørdag. Vi har blitt forespeilet en pris på mellom kr 10 og kr 30 pr booster/starter så dette skulle være overkommelig for de som har lyst.
Den eneste restriksjonen på hva du tar med er at jeg forbyr Clown Prince of Crime, da han lett kan være noe ubalanserende i denne sammenhengen.
Tidspunkt er som vanlig 11.00, og jeg blir mindre trist av forsentkomming om den er varslet på forhånd (mob. 92 60 01 64).
Premier: Innhold fra The Mystical Grab Bag of Mysterious Mysteries. (Sist denne ble plukket frem vanket det Secret Invasion LE'er, så dette er ikke bare et fint navn på 7 esker med Zelda Dubois)
Vi spilles på lørdag! Lars
|
|
|
Post by goodmansbrother on Jan 15, 2009 17:39:35 GMT 1
Jeg må selvfølgelig jobbe på Leangen på lørdag... Dessverre!
|
|
|
Post by kirrern on Jan 16, 2009 9:20:35 GMT 1
Sukk, ja. Jobbing på meg også...
|
|