|
Post by Stainawarjar on Feb 1, 2009 16:40:51 GMT 1
Plot hook I : Følgende beskjed ble sendt ut til diverse superhelthovedkvarter og kjøpesenter: For å forbedre forholdene mellom mennesker og mutanter, inviterer herved Xavier institute og X-men til åpen dag. Omvisninger vil bli holdt gjennom dagen, og det bli mye moro, blant annet diverse show fremført av ansatte og elever, trening i vårt toppmoderne Danger Room og ballonger til barna. Plot hook II: To stemmer, ansiktene kan ikke sees da de er i skygger "It's decided then?" "Yes, me crush them!" "We'll take them all out, once and for all! To the mansion" --- Jeg kommer til å holde enten étt scenario for 4-8 good guys, eller to for alle som måtte komme, ett for snillinger og ett for karrierekriminelle. PS: Alle som kan, ta med time bombs! Så finner vi på noe gøy med de
|
|
|
Post by Skeets on Feb 1, 2009 16:47:12 GMT 1
Tar som sagt med en Time bomb. og begge / alle lagene mine.
|
|
|
Post by doktordiesel on Feb 1, 2009 21:35:50 GMT 1
Da utsetter jeg fortsettelsen på mitt scenario fra sist gang, så får vi heller avvery *friendly* personte det neste uke. Tar med en Time Bomb om jeg finner den denne gangen Edit: Premie til den som skjønner hva som skjedde med teksten i posten min over
|
|
|
Post by twiceborn on Feb 1, 2009 21:43:18 GMT 1
Tar med begge lag for sikkerhets skyld, og skal se om jeg får med en Time Bomb. Jeg likte dem den gangen jeg brukte dem.
Så får det kreative teamet bak "Monsterjakten" litt utsettelse på å skrive neste nummer.
|
|