Post by Doktor diesel on Feb 9, 2009 20:02:35 GMT 1
Skulle bare si ifra om at jeg kommer til å kjøre en fortsettelse av scenarioet fra to tirsdager tilbake. Som vanlig har de som var med sist fortrinnsrett men siden det maks er 4 av de som kommer er det plass til en del ekstra (jeg vil helst ikke ha fler enn 8 totalt) så det er bare å slenge seg på så fort jeg får rotet meg inn døra.
Oppsummering siden sist:
High Evolutionarys plan om å forske seg frem til monstrositetens sanne natur gikk på en smell idet han ble forrådt av Mole Man, som slapp løs en skruppelløs gjeng hvis gjerninger definerte dem som monstre. Disse, under ledelse av Cassandra Nova, fanget High Evolutionary og tvang våre helter på flukt gjennom stasiscelleblokken med et lønnlig håp om å nå romskipets kontrollrom før Cassandra og hennes gjennområtne medsammensvorne, slik at et Monsterpocalypse av en annen verden kan unngås.
Thunderbolts takket for seg med sedvanlig god timing så fort de sikret seg "sitt" monster, den av Norman Osborne ettersøkte Bruce Banner. Reed Richards gjør seg klar til å stråle opp forsterkninger idet et av skipets White Martians bestemt trykker inn en knapp på stasiscelleblokkens kontrollkonsoll og en metallisk stemme erklærer: "Kode Rød: Iverksetter nødsikring av seksjon 23!"
Vil tenåringer, mutanter og gatekjempere med løs tilknytning til Våghalsen redde dagen? Vil Cassandra Nova forsøke å stråle ned et par utvalgte monstre i toalettene på Xavier Institute? Vil de retoriske spørsmålene ingen ende ta?
Følg med i neste episode av: S C E N A R I O S P I L L I N G P Å O U T L A N D !
--- In heroclixtrondheim@yahoogroups.com, "doctordieselbiscuit" <doctordieselbiscuit@...> wrote:
>
> Til alles store overraskelse har det vært usedvanlig rolig i Outland
> City den siste uken: Ingen forsøksvise terroraksjoner eller bankran
> og, mest utrolig av alt, ingen tilsynelatende umotiverte monsterangrep.
>
> De fleste puster ut i velmenende, ignorant lettelse men alt er ikke
> som det virker, for Reed Richards' fotonintegralseparator har avslørt
> et lumsk romskip som gjemmer seg bak månen og som ikke svarer på anrop
> via multilingualatørotronen.
>
> Et roll call fra Outland Citys institusjoner avslører at flere
> prominente "gjester" også mangler... Løsningen er å sende et knippe
> utvalgte frivillige... og også noen "disiplinært motiverte"... for å
> avsløre romskipets lugubre og sannsynligvis mystiske hensikter.
>
> Teknisk sett:
> I tråd med Torgrims nyinnførte tirsdagsstandard setter jeg i gang så
> fort jeg har 6 spillere (fortrinnsvis før 18.30), det blir evt plass
> til et par til om det trengs. Det blir mulig å spille både helter og
> skurker. Vel møtt!
>
Oppsummering siden sist:
High Evolutionarys plan om å forske seg frem til monstrositetens sanne natur gikk på en smell idet han ble forrådt av Mole Man, som slapp løs en skruppelløs gjeng hvis gjerninger definerte dem som monstre. Disse, under ledelse av Cassandra Nova, fanget High Evolutionary og tvang våre helter på flukt gjennom stasiscelleblokken med et lønnlig håp om å nå romskipets kontrollrom før Cassandra og hennes gjennområtne medsammensvorne, slik at et Monsterpocalypse av en annen verden kan unngås.
Thunderbolts takket for seg med sedvanlig god timing så fort de sikret seg "sitt" monster, den av Norman Osborne ettersøkte Bruce Banner. Reed Richards gjør seg klar til å stråle opp forsterkninger idet et av skipets White Martians bestemt trykker inn en knapp på stasiscelleblokkens kontrollkonsoll og en metallisk stemme erklærer: "Kode Rød: Iverksetter nødsikring av seksjon 23!"
Vil tenåringer, mutanter og gatekjempere med løs tilknytning til Våghalsen redde dagen? Vil Cassandra Nova forsøke å stråle ned et par utvalgte monstre i toalettene på Xavier Institute? Vil de retoriske spørsmålene ingen ende ta?
Følg med i neste episode av: S C E N A R I O S P I L L I N G P Å O U T L A N D !
--- In heroclixtrondheim@yahoogroups.com, "doctordieselbiscuit" <doctordieselbiscuit@...> wrote:
>
> Til alles store overraskelse har det vært usedvanlig rolig i Outland
> City den siste uken: Ingen forsøksvise terroraksjoner eller bankran
> og, mest utrolig av alt, ingen tilsynelatende umotiverte monsterangrep.
>
> De fleste puster ut i velmenende, ignorant lettelse men alt er ikke
> som det virker, for Reed Richards' fotonintegralseparator har avslørt
> et lumsk romskip som gjemmer seg bak månen og som ikke svarer på anrop
> via multilingualatørotronen.
>
> Et roll call fra Outland Citys institusjoner avslører at flere
> prominente "gjester" også mangler... Løsningen er å sende et knippe
> utvalgte frivillige... og også noen "disiplinært motiverte"... for å
> avsløre romskipets lugubre og sannsynligvis mystiske hensikter.
>
> Teknisk sett:
> I tråd med Torgrims nyinnførte tirsdagsstandard setter jeg i gang så
> fort jeg har 6 spillere (fortrinnsvis før 18.30), det blir evt plass
> til et par til om det trengs. Det blir mulig å spille både helter og
> skurker. Vel møtt!
>