|
Post by doktordiesel on Feb 12, 2009 14:07:26 GMT 1
Tid/sted: Kl. 11.00 på Outland. Gi gjerne beskjed på mob. 92600164 om du blir sen. Format: 600 points, unrestricted. Ingen Colossals med unntak av Sentinels, Phoenix, Dark Phoenix og Sinestro. Følgende feats er ikke tillatt denne gangen: Warbound, Maneuver, Protected, In Contact With Oracle, Thunderbolts og Armor Piercing. Byggeregler: To av figurene på laget ditt må ha hatt et romantisk/intimt forhold. Spesialregler: Dersom en av figurene som har hatt et forhold til den andre blir slått ut, slå en D6: På 1-3 blir figuren så deprimert at den tar en unavoidable damage, på 4-6 får den effekten av Vendetta feat'en mot figuren som slo ut dens utkårede (+1 i Attack Value, 50% flere KO'poeng). Siden dette er min tredje lørdag på rad som judge kommer jeg selv til å delta som spiller, men vil dele ut premien som ekstra fellowship om jeg skulle komme i skade for å vinne. Om noen synes dette høres forferdelig ut så kan vi evt finne en annen måte å gjøre det på, men jeg vil GJERNE spille på lørdag Lars
|
|
|
Post by Stainawarjar on Feb 13, 2009 0:03:48 GMT 1
Så det er bare ETT par på laget som gjelder?
Hvis vi har flere par på laget, kan vi velge et nytt før hver kamp?
|
|