|
Post by Stainawarjar on Sept 1, 2008 9:12:12 GMT 1
TrengerJeg mangler fremdeles følgende SRer fra Secret Invasion: Ringmaster Annihilus Sentry Mephisto + Chase figurene såklart og LEer etterhvert som de kommer. Og rares: Doom Elektra (ikke-skrull) Dum-Dum Dugan (skrull) Fra Mutations & Monsters mangler jeg bare LEer Esme Cuckoo Charles Xavier The Incredible Hulk Fra Avengers mangler jeg: SR Hulk (Ultimates) og Judgeversjonene av heralds. Har:Dårlig oversikt kommer mer men som jeg kommer på: Secret Invasion: SR Power Man and Iron Fist Crisis: SR Spectre SR Black Adam (mangler muligens kort) SR King & Queen SR Alexander Luthor Mutations & Monsters: 2 x SR Warskrull 15 x Cuckoos (skal noe bra til for å bytte bort av disse) JLA: SR Amazo Origins: LE Alan Scott Armor Wars: LE Shiro Yoshida Mangler dere noen "nons" fra Mutant Mayhem/Legacy og utover til SI er det bare å spørre, god mulighet for at jeg har...
|
|
|
Post by kirrern on Sept 3, 2008 1:12:24 GMT 1
Stein, jeg vil gjerne bytte til meg Warskrullene dine. Stikk innom Outland så skal vi se om jeg har litt å tilby deg (spesielt når jeg får sortert Secret Invasion figurene mine).
KIRR
|
|
|
Post by bjorn on Sept 3, 2008 15:16:52 GMT 1
jeg vil ha:
Kid Flash (Når jeg hadde 2 ga jeg bort en, den ene jeg hadde igjen er nå den eneste figuren jeg har klart å rote bort)
Living Laser (kjøpte en del avengers uten å få den)
Black Panther fra Avengers (^^+ har ingen versjon av BP)
Ray Palmer LE
Crisis Sinestro
Sandman
SI Nick Fury
Ikke skrull Elektra
Man of Steel
V Copperhead V Question
Har som jeg kan bytte bort:
Stiltman Gentleman Ghost Iron Fist og Powerman duo + sikkert noen flere
|
|
|
Post by Skeets on Sept 4, 2008 17:18:59 GMT 1
Hei, Bjørn
Du skal få en Kid Flash mot en Gee, som sagt. (Har 7...;-))
|
|
|
Post by Stainawarjar on Sept 5, 2008 12:45:47 GMT 1
Er det ikke lettest om alle som vil ha bytteliste her har en tråd hver?
|
|
|
Post by Skeets on Sept 8, 2008 16:48:27 GMT 1
Jo:-) Har startet min ihvertfall. PM er jo også en mulighet.
|
|