|
Post by marauder on Sept 3, 2008 22:25:22 GMT 1
Det hender jo folk må gå før scenarioet er ferdig, eller rett og slett glemmer å notere hvor mange poeng de fikk. Så her kan GMer poste poengsummene spillerene fikk. i går 2. sept fikk mine spillere som poolet poengene sine: 82 KO/skade poeng - 12 (egne KO/skadde figurer) - 10 (misslykkes i oppdraget) = 60 poeng på deling. Så: Kirr (OMAC) Stein(Wrecking Crew) Mathias (JSA) Johnny (Apocalypse) 15 poeng hver! Selv tar jeg 15 GM poeng til mine good guys.
|
|
|
Post by kirrern on Sept 11, 2008 1:06:23 GMT 1
Sist tirsdag ble det en diplomatisk oppgave for medlemmene av Illuminatien (dvs. Stein): møte en utsending fra Kree imperiet (Captain Mar-Vell (supernova)) som hadde en detektor i stand til å avsløre Skruller. Selvfølgelig prøvde Skrullene å forhindre dette ved å ha infiltrert Avengers som var med Illuminati-medlemmene (Simons slemminger og Superskrull med skruller spilt av GM-en). Men med hjelp av Mathias sine JSA klarte Illuminati-medlemmene å holde stand og endte med seier til de snille. Og som GM kunne jeg notere meg for ytterligere 15 poeng. KIRR
|
|