|
Post by Skeets on Sept 4, 2008 17:35:02 GMT 1
Jeg lurer bare på om de er kommet fram? Jeg vant det som var LE Kid Flash Turneringen....Sikkert med Shazam og noe så vit jeg husker...
Perry
|
|
|
Post by twiceborn on Sept 4, 2008 19:42:12 GMT 1
Det relevante spørsmålet blir hvor du vant, Outland eller Avalon.
Det finnes noen premier, men ikke fra begge butikkene, og langt i fra alt vi skulle hatt.
kommer til å ha med noen ekstra premier på lørdag og rydde opp litt, men vi må nok innse at en del av turneringene vi har hatt vil vi aldri kunne stille de planlagte premiene for. Vi får heller se framover og prøve å sikre folk premier utover.
|
|
|
Post by Skeets on Sept 4, 2008 21:29:44 GMT 1
Rune og Olav skal ha en oversikt over det, hva som var hvor til hvem. Torgrim fikk Fellowship...Det var jo litt fram og tilbake på hvem som hadde va hvor og om turneringene gikk der de skulle....
For meg spiller det liten role om det er Kid Flash LE eller noe annet, bare morsomt å vinne noen når en først vinner. Er jo ikke så ofte akkurat ;-) (bare med SHAZAM eller CSA)
|
|
|
Post by weaponalpha on Sept 5, 2008 16:49:15 GMT 1
Jeg husker bare en person som ikke har fått premien sin, og det har jeg informert Torgrim om. Ellers var det som Torgrim sier langt på nær alle premier som kom, samt at jeg har delt ut premier til folk på alle turneringer jeg har holdt for Avalon(med unntak av den ene jeg kan huske), så folk har fått premier.
Ellers vet jeg ikke om det har kommet premier til Outland i det siste (eller om det kommer noen i det hele tatt da de ikke har hatt noen judge assosiert med eventene sine). Og i det tilfellet er det jo uinteressant hva som var premien for en gitt turnering da det jo ikke kommer noen premie fra WK uansett!
Rune
Jeg tror som Torgrim sier at man bare må fokusere på at folk får en premie når de vinner fremover.
|
|
|
Post by kirrern on Sept 5, 2008 23:02:57 GMT 1
Det har ikke kommet noen premier til Heroclix på en god stund hos Outland. Og gitt at vi ikke fikk registrert turneringene i august i tide vil vi antageligvis ikke få noe før i denne måneden. KIRR Ellers vet jeg ikke om det har kommet premier til Outland i det siste (eller om det kommer noen i det hele tatt da de ikke har hatt noen judge assosiert med eventene sine).
|
|